روش وارد کردن خودرو



  

 









نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:30 http://ali4470@yahoo.com

برادرشکرالهی وبلاگ جنابعالی پیشرفته شده مبارک موفق باشید

حسین آخوند زاده یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 http://Eresk khabar

سلام این داستان خودرو برای سایر جانبازان دروغ است علی جان من ۴۵ درصد که نه شتر م ونه مرغ باید همان پیکان کهنه مدل ۷۵ داشته تا درگرما وسرما سرفه های بی امانم بچه هایم صدای غار وقار آن نشنوند آ]خه خودروخارجی مال آن بالایی ها است نه من معلم که یک شاهی که کمکم نمی کنند بماند حقوق خودم هم خرج رفت آمد دکتر میکنم دو بچه من اسم خودروهی خارجی باداروهای ‌آن اشتباه میکنند خدا از سر تقصیرا ت همه بگذرهاز ماکه نون زحمت خودمون هم به بچه همون نمیرسه

رضا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:48

باسلام خوب واردکردن این خوردروها پول میخاد نه؟
بعضی از جانبازان اونهم نخاعی حتی مقروض هم هستند چاوانداختندتومردم که چی؟بگیدبعضیاندارند بابا پول پول پول میخاد حتی وام هم نمیتونند بگیرند
خوب این چه فایده داره.بابا یکی بگه وقته میگن قطع نخاااااااااااااااااعیعنی نمیتونه بره اداره های که صدینتا پله دارن بابا حق حقوقشون بدین ماشین پیش کش اخه این طوری خدمات دادند که یاروخودش بگه نمیخام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد